بیست

نوشته های ایمان زندیه

بیست

نوشته های ایمان زندیه

استفاده از DLL ها برای بهبود کارایی پروژه

سلام  به همه دوستان عزیز

بدون معطلی بریم سر پاسخ سوالات شما

استفاده از DLL ها برای بهبود کارایی پروژه

در بعضی مواقع که حجم پروژه بالا میره و پروژمون از چندین و چند صفحه همراه با عکس و ویدیو تشکیل شده میتونیم  پروژمون را به چندین قسمت تقسیم کنیم  تا هم فضای کمتری از سی پی یو را اشغال کنه و هم بسیار سریعتر عمل کنه.

همونطور که میدونید وقتی فایل های MMB را ذخیره میکنیم فایلی با پسوند .mbd  ذخیره میشه که این فایل فقط تویه MMB باز میشه.  برای ساخت فایل های .DLL کافیه هنگامیکه میخواهید پروژتون را Save کنید بعد از نام فایل عبارت .DLL را بنویسید . در این حالت اگر مشاهده کنید میبینید که فایلی با فرمت .DLL ذخیره میشه. این فایل .DLL فایلی که توسط MMB ساخته میشه و با فایل های .DLL ویندوز فرق داره.  بعد از ذخیره  کردن فایل هم میتونید تو MMB بازش کنید و اگر نیاز بود ویرایشش کنید. حالا وقتی که  پروژتون را در چند تیکه ساختید  و با پسوند .DLL ذخیره کردید کافیه در قسمت Action  شیی که میخواهید عمل انتقال بین صفحات را برای شما انجام دهد  از مجموعه Action  هایی که  در قسمت External commands and page action

وجود داره عبارت Run another Project  را انتخاب کنید و در قسمت تعیین مسیر , مسیر فایل .DLL خودتون را بدید . با این کار  پروژه شما از صفحه جاری به صفحه فایل .DLL تون میره. برای باز گشت به صفحه قبلی هم میتونید مسیر فایل .DLL قبلی تون را بدید . برای کمتر شدن حجم پروژتون میتونید از منوی File گزینه Compress And export  را انتخاب کنید. به همین راحتی... اقا مهرداد امیدورام جوابتون را گرفته باشید. اگر مشکلی بود مطرح کنید.

 

دوست عزیزی که در مورد فایل های فلش سوال کرده بودن باید بگم که نمی تونم کمک زیادی به شما بکنم  مگر اینکه پروژتون را ببینم. اما این را می تونم بگم  سعی کنید در یک صفحه فایل های فلش زیادی قرار ندهید و   مشکل قاتی شدن صدا ها ممکنه از فایل های فلشتون باشه. بعضی از فلش ها  بعد از Stop و Play  از فریم اول شروع به Play شدن نمیکنه. به هر حال امیدوارم مشکلتون برطرف بشه.

دوست عزیزی هم که در مورد قرار دادن زمان برای ویدیو سوال کرده بودن تو چند پست قبلی در مورد CBK ها توضیح داده بودم. کافیه پس از اینکه  ویدئو خودتون را Import  کردید , با انتخاب یک شی متنی و  انتخاب گزینه های مربوط به ویدیو  از قسمت Label  از این ویژگی استفاده کنید.

همونطور که میدونید MMB فقط برای ساخت پروژه های مالتی مدیا نیست . سعی میکنم در ادامه در مورد ساخت MP3 Player ها توضیح بدم . چند تا برنامه هم ساختم که اگر مطالب وبلاگ را دنبال کنید  برنامه هایی را که  تهیه کردم برای دانلود میذارم.

در مورد ساخت پاذل هم قرار بود توضیخ بدم که یادم رفته بود . به این مورد هم خواهیم پرداخت.

فعلا یا علی...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد