بیست

نوشته های ایمان زندیه

بیست

نوشته های ایمان زندیه

پاسخ سئوالات۴

سلام . بدون معطلی بریم سر پاسخ سوالات ...

آقا جواد  برای گذاشتن اکشن بر روی فایل های فلش میتونید از Hotspot ها استفاده کنید. با بیلدر میتونیم پروژه را Maximize  و Restore  کنیم . اینکار نیاز به پلاگین داره. الان نام پلاگینش یادم نمیاد. ولی به زودی سعی میکنم تو یک پست این مطلب را توضیح بدم. متاسفانه من با قفل نرم افزاری کولاک کار نکردم و اطلاعی از نحوه کار آن ندارم. 

آقا سعید پرسیده بودند که چه جوری کلمات یک تکست را به صورت ستاره ای نشان دهیم مثل پاسورد ویندوز . برای اینکار یک فونت هست به نام  Password . میتونید از این فونت استفاده کنید. پس از نصب فونت در قسمت انتخاب فونت فونتی با نام NewWGL4Font را انتخاب کنید.

دریافت فونت ستاره ای یا  Password

و اما پاسخ سوالات صدرا

1- چجوری میشه کاری کرد که بعد از مثلا ۲۰ دقیقه مثلا از صفحه یک به صفحه دو بره؟؟

برای اینکار باید از اسکریپ تایمر استفاده کنید. یک اسکریپ تو پروژتون بذارید.( Object / Create / Script ) و توش فقط بنویسید NextPage() . بعدش کافیه از فرمان زیر در قسمت Properties  صفحه اولتون استفاده کنید.  ScriptTimer("Script","3000")

تو فرمان بالا 3000 زمان انتقال به صفحه بعد به میلی ثانیه  و Script  نام اسکریپ یا Label  اون میباشد.

۲- چجوری میشه کاری کرد که مثلا طرف با وارد کردن پسورد صحیح به همه امکانات برنامه دسترسی داشته باشه یعنی مثلا به صفحه دو منتقل بشه و وقتی دوباره برنامه رو باز کنه صفحه ۱ دیگه براش بالا نیاد؟ یعنی صفحه دو رو نشون بده .

برای اینکار کافیه یک متغیر تو رجیستری ذخیره کنی. تو صفحه اولت  کافیه اسکریپ زیر را قرار بدی.  

این اسکریپ نمونه اسکریپی که تو پروژه ثبت اطلاعات در رجیستری گفته بودم. میتونی از تو لینکدونی دانلود کنی. نمونه همین سیستم  را میتونی تو پروژت اجرا کنی. در مورد سوال سومت کافیه یک اسکریپ تو صفحه نتایج اضافه کنی. قصد دارم این موضوع را تو یک پست به طور کامل توضیح بدم. پس صداش را در نیار. یک سوال دیگه هم داشتی که فعلا جوابی براش ندارم.

مینا خانوم  لطفا سوالتون را یک کم  واضح تر بگید . من متوجه نشدم منظور شما چیه.

یک سوال هم یک نفر پرسیده بود یادم نمیاد کی بود .سوالش  در مورد فایل های mef  بود. این جور فایل ها را با برنامه Real Draw  محصول همین شرکت  Mediachance  میشه ساخت. فایل های mef  فایلهایی هستند  که میشه اونها را داخی MMB باز کرد . مثل دکمه های سه حالته.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد