بیست

نوشته های ایمان زندیه

بیست

نوشته های ایمان زندیه

مثال های مولتی مدیا بیلدر ۲

با سلام امروز میخوام با 2 تا مثال جالب  وبلاگ رو به روز کنم.

 

مثال اول ( اسکریپت نویسی ) : با این مثال میتونید کارهای زیر را انجام دهید

 

1- صفحه پروژتون رو به لرزش در بیارید

 

2- صفحه پروژه تون رو به همراه ماوس جابه جا کنید

 

و غیره ....

 

مثال دوم ( اسکریپت نویسی ) : این مثال جالب و در عین حال کاربردی میباشد که با استفاده از این مثال میتونید برای پروژتون Tooltip قرار بدین که  خیلی راحت و بدون استفاده از پلاگین میباشد امیدوارم خوشتون بیاد

 

دانلود مثالها

نظرات 1 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:27 ق.ظ

سلام و خدا قوت
خیلی ممنون بابت اسکریپتهایی که قرار دادین
واقعا استفاده میکنم ازشون
کل وبلاگو از بالا تا پایین دارم میخونم و مثالهارو دانلود میکنم
گفتم هم حیفه و هم نامردیه حداقل یه نظر بدیم و تشکر کنیم
واقعا زحمتتون رو ارج می نهم
هر روز موفق تر از دیروز باشی
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد