بیست

نوشته های ایمان زندیه

بیست

نوشته های ایمان زندیه

تکمیل پروژه راست کلیک

سلام به همه دوستان عزیز

تو چند مطلب قبلی نحوه ساخت یک راست کلیک را برای پروژه گفته بودم.  اما اون پروژه یک اشکالی داشت و اونم این بود که در هر جایی از صفحه کلیک میکردیم منو تو یک قسمت ثابت به نمایش در می اومد.  آقا وحید  توی پستشون اون پروژه را تکمیل کردن و میتونید از لینکی که معرفی کردن دانلود کنید.

کافیه اسکریپ  قبلی را به شکل زیر تغییر بدید :

 

یا اینکه از لینک موجود در لینکدونی دانلود کنید. آقا سعید اون اسکریپی هم که شما نوشتید تقریبا همینه.

 

 اقا جواد متاسفانه این پلاگین به صورت 30 روزه نوشته شده و کاریش نمیشه کرد و ما نمیتونیم تعداد روزها را کم یا زیاد کنیم مگر اینکه با نویسنده پلاگین مکاتبه کنید.

 

آقا حمید برای قرارد دادن کنترل های صوتی میتونید از تولبار اصلی  روی فلشی که کنار شکل چوب جادویی وجود داره کلیک کنید و گزینه  Insert MP3 Control  را انتخاب کنید. حالا میتونید با انتخاب دکمه اول موزیک خود را باز کنید و با دکمه های دیگر روی آن مانور دهید. نحوه نصب فونت هم تو مطالب قبلی گفته شده . لطفا یک نگاهی با آرشیو بکنید.

 

فلش های پایه ای که آقا حسین برای دانلود گذاشته اند  چیز جالبیه و توی اون منو ها و ابزار ی که توی محیط MMB هست توضیح داده شده و به افرادی که تازه کار با MMB را آغاز کرده اند  میتونه  کمک زیادی بکنه.

 

مینا خانوم اگر میخواهید هر کدام از گزینه های گروپتان کار خودش را انجام دهد تک تک برای هر کدام اکشن مخصوص به خودش را تعیین کنید و بعد انها را گروپ کنید ولی اگر مقصود شما چیز دیگری است یک نمونه از پروژه را برای من بفرستید تا ببینم منظور دقیق شما چیست.

 

موفق باشید...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد