بیست

نوشته های ایمان زندیه

بیست

نوشته های ایمان زندیه

پاسخ سوالات ۶

سلام به همه دوستان عزیز

بالاخره بعد از یک هفته تونستم به اینترنت بیام ...

از دوستان خواهش میکنم سوالات و نظرات خود را در آخرین پست یعنی اولین مطلب صفحه از بالا مطرح کنند.

آقا محمود تمامی این پروژه ها فایل های MBD هستند که در برنامه مالتی مدیا بیلدر اجرا میشوند و این اسکریپ هاهم اسکریپ های مالتی مدیا بیلدر هستند و شی اسکریپ ( Object / Create / Script ) یا برحسب نیاز توی کادر اسکریپ نویسی اشیای مختلف میشه وارد کرد.

آیا با بیلدر میشود یک فیلم را چند تکه کرد ؟ اگر نه با چه نرم افزاری این کار را انجام دهم.

آقا آرش اگر منظورتون اینه که توی پروژتون بخواهید اینکار را بکنید باید بگم نمیشه. اما نرم افزارهایی مانند VCD Cutter . Ultra Video Splitter  و چندین و چند نرم افزار دیگر این کار را انجام میدهد.

آقا رضا  شما میتونید جواب سوال هاتون را از توی پوشه Sample   برنامه پیدا کنید.

برای ساخت پازل

Program Files\Multimedia Builder\Samples\495_examples\15\15_9.mbd

برای ساخت SlideShow

Program Files\Multimedia Builder\Samples\495_examples\images\slideshow.mbd

امیدوارم مشکل شما حل بشه. به هر حال اگر سوالی بود در خدمتیم.

هستی

در مورد اسکریپ تایمر همونطور که قبلا گفتم لیبل دوم زمان را برای ما به میلی ثانیه تعیین میکند. حالا بستگی داره که شما کجا ازش استفاده کنید. دقیقا در چه پروژه ای تغییر زمان برای شما کاری را انجام نمی دهد؟

چطور می‌تونم تاریخ رو در پروژه‌ام شمسی کنم؟ نمیدونم . ولی فکر نکنم بشه این کار را کرد.

من در یک صفحه از چندتا فایل html استفاده کردم، برای این صفحات امکان چاپ گذاشتم ولی در مورد موضوعی تردید دارم اینکه اگر به فرض فایل دوم رو اجرا کردم (فایلهای قبلی مخفی میشند) آیا فقط همین صفحه چاپ میشه؟

با اجرای فرمان  پرینت مربوط به هر Browser  اجرا میشه و با باز گشت به پروژه  فایل های اچتمل مخفی نمی شوند.

مثلا وقتی دوتا اچتمل میزارید لیبل یکی از اونها Browser  و دومی Browser1 هست. با قرار دادن دوتا دکمه جدا و تغییر اسکریپ زیر میتونید تعیین کنید که کدوم فایل پرینت بشه. Browser("Browser","Print") برای Browser دوم  از Browser("Browser1","Print") استفاده میکنیم.

برای متن های متحرک هم میتونید از فلش استفاده کنید. یا از اسکریپ های MoveObject  استفاده کنی. مثل نمونه زیر

For n=20 To 1

  MoveTo("Text","85,n*12,100")

Next n

آقا رسول برای پروژه کلیک راست کافیه لیبل منو را به CBK_Menu تغییر بدید. اسکریپ را هم اصلاح کنید.

آقا جواد  اون پروژه ای که شما خواسته بودید را آماده کردم . تو پست بعدی آپلود میکنم و برای دانلود میزارم.

برای ساختن سرچ هم دارم یک پروژه درست میکنم . به محض آماده شده  براتون میزارم. یک کم اشکال داره باید درست کنم.

فایل های پروژه با برنامه WinRAR فشرده شده اند . برای باز نمودن انها میبایست از همین برنامه استفاده کنید.

جواب سوالا تی را هم که ندادم بلد نیستم .

موفق باشید...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد