بیست

نوشته های ایمان زندیه

بیست

نوشته های ایمان زندیه

درخواست کد رجیستر کردن از کاربر

سلام به همه دوستان عزیز

این پروژه را هم به درخواست یکی از دوستان میزارم. این پروژه در اجرای برنامه از کاربر در خواست پسورد میکند و اگر کاربر اطلاعات را درست وارد کند  پروژه اجرا میشود. حالا اگر همین کاربر دوباره پروژه را اجرا کند  دیگر سوالی از او در باره رجیستر کردن پرسیده نخواهد شد و پروژه اجرا میشود . به عبارت دیگر یک کد برای یک کامپیوتر .

ابتدا شما میبایست با کلیک روی Get Registration Number شماره سریالی را دریافت کنید . این شماره سریال به طور راندوم انتخاب شده و در پیغامی در خط دوم آن را به اطلاع شما می رساند.  شماره سریال دریافتی را در قسمت Enter number sent by user  وارد کنید و بر روی دکمه Generate Password کلیک کنید تا Password کاربر برای اجرای برنامه در کادر پایین به نمایش در آید.

حال کافی است Password  دریافتی را در کادر Enter Your Password وارد کنید تا برنام رجیستر شود و به صفحه بعد منتقل گردد. حال اگر از پروژه خارج شوید و دوباره برنامه را اجرا کنید میبینید که به صفحه اصلی منتقل شده اید.

حالا برای پروژتون کافیه که قسمت Get Registration Number  و Enter Password  را در نظر بگیرید.و قسمت Group  را از پروژه حزف کنید.  بعد از اینکه کاربر شماره سریال را برای شما فرستاد شما پسوورد را برای او ارسال میکنید.

این پروژه کلیدی را در رجیستری در مسیر زیر ذخیره میکند تا کنترل پروزه شما را بر عهده داشته باشد.

HKEY_CURRENT_USER\Software\Mediachance\Multimedia Player\CodeDemo

در صفحه دوم پروژه شما میتوانید با کلیک روی دکمه Restart این کلید را پاک کنید و دوباره پروژه را امتحان کنید.

امیدوارم مورد استفاده شما قرار بگیره.

دریافت پروژه یک کد برای یک کامپیوتر


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد