بیست

نوشته های ایمان زندیه

بیست

نوشته های ایمان زندیه

پاسخ سوالات ۸

سلام به همه دوستان

چند نفر از دوستان گفتند که پروژه ها دانلود نمیشه و بعضی هام گفتند که بعد از دانلود اکستراکت نمیشه . مشکل دانلود نشدن فایل ها اینه که در بعضی از ساعت ها پرشین گیگ که من فایل هام را توش آپلود کردم غیر قابل دسترس میشه  و بنابراین نمیشه پروژه ها دانلود کرد یا امکان داره پرشین گیگ تو آی اس پی شما فیلتر شده باشه.  اما در مورد اینکه اکستراکت نمیشه  باید فایل ها را با برنامه WinRAR باز کنید. 

بازم خدا پدر مادر این پرشین گیگی ها را بیامرزه که این امکان را برای ما فراهم کردند تا فایل ها مون را رایگان آپلود کنیم .

به هر حال اگر  در ساعت های مختلف نتونستید دانلود کنید بگید تا دوباره تو یه هاست دیگه آپلود کنم.

Sadra

چطور میتونم این پیام رو که وقتی میخوام با پروژه ام mp3 پخش کنم میاد رو از بین ببرم؟؟؟ یک پلاگین هست اما با اون پلاگین دیگه نمیوتنم از اکولایزر و این چیزا استفاده کنم.

چه پیغامی ؟؟  برای پخش ام پی تری پیغامی ظاهر نمیشه مگر اینکه از یک پلاگین تو پروژتون استفاده کرده باشید  که رجیستر نشده باشه و پیغامی را مبنی بر رجیستر کردن پلاگین نمایش بده.  کرک این پلاگین ها هم وجود نداره و آنهایی هم که هست پیدا کردنش سخته.

در مورد اکوالیزر باید بگردم ببینم چیز خوبی میتونم پیدا کنم. اما اگر هم باشه باگ داره و مالتی مدیا بیلدر قاطی می کنه.

مینا

کرک برنامه CD Secure که آپلود کرده بودم.

http://www.naser32.persiangig.com/image/CDSecureCrack.zip

این هم یک وبلاگ خوب برای آموزش ویژوال بیسیک

http://www.vb.blogfa.com

هستی

در مورد فونت فارسی تو چند تا از مطالب در پاسخ به سوالات دوستان گفته بودم.  با فونت هایی که شروع اونها با B هست و فونت Tahoma میتونید مستقیما فارسی بنویسید و یا از نرم افزار های فارسی نویس استفاده کنید. فونت های فارسی هم از سایت برنا رایانه قابل دانلود هستند . حالا از هر فونتی استفاده کردید باید اون را نصب کنید . بدین طریق که ابتدا فونت را Embedded کنید بعدش از فرمان InstallFont("<Embedded>/fontname.ttf") استفاده کنید.

رضا

درمورد کنترل های ویدئو باید بگم که نیاز نیست برای هر ویدئو یک صفحه جدید ایجاد کنید اگر از اسکریپ استفاده میکنید با توجه به نام ویدئو که تو قسمت Label  هست مثلا Video1 , Video2 , … اسکریپ را تغییر دهید. مثلا اسکریپ زیر برای جلو بردن ویدئو با نامVideo2میباشد.

If (switch=0) Then
VideoRewind("Video2","1000,RELATIVE")
End
If (switch=1)
Then VideoRewind("Video2","100,RELATIVE")
End

در مورد Browser  میتونید یکی از مثال های MMB را از مسیر زیر ببینید .

Program Files\Multimedia Builder\Samples\495_examples\html\html_browser.mbd 

علی

من نتونستم دیکشنری که شما بهش لغات را اضافه کرده بودید دانلود کنم . تو Sharemation آپلود کرده بودید. اگر پرشین گیگ خواستید بگید تا به شما دعوتنامه بدم و تو اون آپلود کنید.

اینم یک نمونه ساده برای جستجو

موفق باشید...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد