بیست

نوشته های ایمان زندیه

بیست

نوشته های ایمان زندیه

در تعریف خشونت

آدمها سه دسته هستند . . . . . . .  . . . . . . . . . دسته اول : کتک زدن رو دوست دارند 

دسته دوم : کتک خوردن رو دوست دارند . . . دسته سوم : اصلا از کتک و خشونت بیزارند .

اگه در ردیف اول هستید ،

 حتما در کلاسهای جودو یا کاراته یا تکواندو و یا کونگ فو ثبت نام کنید و با این همه با کسانی سرشاخ بشین که احتمالا ازتون شکست میخورند .  مبادا با صدوهفتاد سانتیمتر قد ، بیفتید به جون کسی که شبیه حسین رضازاده است .  چون یقینا در آخر دعوا باید شما رو با خاک انداز جمع کنند !

اگه در ردیف دوم هستید ، حواستون باشه که کتک خورتون ملسه ! این هم خیلی زشته دیگه !

تلاش کنید تا کتک نخورید و در برابر افرادی که میخوان به جونتون بیفتن ، مقاومتی از خودتون نشون بدین .   توصیه نمی کنم که حتما به کلاس ورزشهای رزمی برین . . اما اگه خواستید خیالی نیست !

اگه هم در ردیف سوم قرار دارید که دیگه کلاهتون پس معرکه است . واسه اینکه حداقل در یه جایی از عمرتون به شما حمله خواهد شد !   زن و مرد هم توفیری نداره .    خشونت فی نفسه چیز بدی نیست و اصلا جزیی از طبیعت و آفرینشه .  برای همین هم ملاحظه میفرمایید که در تموم کشورهای دنیا ، نیروهای مسلح دارن تا در وقت مناسب یه عده رو بگیرن زیر کتک و یا بکشند !           این هم قانونیه و کمتر پیش می آد که ارتش و نیروهای مسلح کشوری رو دادگاهی کنند !    همه حرف بنده هم اینه که خشونت رو میشه به باد فحش گرفت و از افراد خشن بد گفت ، ولی خشونت رو به عنوان بخش مهمی از جامعه انسانی نمیشه نادیده گرفت !

اگه به صحبتهای من التفات فرمودید و خشونت رو به عنوان یک اصل در زندگی پذیرفتید ، دیگه میشه با خیال راحت اشخاص رو به همون دو دسته اول و دوم تقسیم کرد !    

دسته اول : کتک میزنند و می کشند . .  . دسته دوم : تا کتک نخورن و آش و لاش نشن ، حالشون جا نمیاد . البته اگه بعد از کتک حالی براشون مونده باشه !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد