بیست

نوشته های ایمان زندیه

بیست

نوشته های ایمان زندیه

جلسه دوازدهم

سلام دوستان عزیز

توضیحات من در این قسمت کمی کامل تر  میباشد و  بخشهای مختلف گزینه ها را با توضیح بیشتر بیان میکنم.منتظر نظرات و سئوالات شما هستم.

Binding Object : برای دسترسی به این گزینه میتونید از منوی Object  و زیر شاخه Create  گزینه Binding Object را انتخاب کنید. پس از انتخاب بر روی قسمت از محیط کاری که می خواهید Binding Object  در ان جا باشد بکشید واندازه دلخواه را انتخاب کنید. Binding Object  میتواند برنامه ای را از خارج از پروژه در داخل پروژه وارد نماید . در حالت پیش فرض  وقتی شما این کار را انجام میدهید  این گزینه برنامه Notepad از ویندوز را  در محیط کاری شما قرار میدهد شما میتوانید با دوبار کلیک بر روی  Binding Object  ی که بر روی پروژه قرار داده اید  به تنظیمات ان دسترسی داشته باشید .

 

Exe To bind : این قسمت از تنظیمات Binding Object  میتوانید برنامه ای امتفاوت با Notepad  را در پروژه اجرا کنید این برنامه میتواند  Winamp  - Media Player  و یا هر برنامه ی دیگری باشد.

 

در قسمت Hide Menu  میتوانید مشخص کنید که منوی های برنامه ( مثلا Notepad ) نمایش داده شود یا نه و در قسمت Hide Sizing Grip میتوانید اجازه کوچک و بزرگ کردن برنامه را به کاربر بدهید.در قسمت Border  شما میتونید نحوه نمایش صفحه برنامه را مشخص کنید (Raised  برنامه را به صورت بر جسته  و Sunken  برنامه را به صورت فرو رفته نمایش میدهد.)

در قسمت Advanced  نیز شما میتوانید  تنظیماتی را یرای زمان اجرا و خروج برنامه و زمان نمایش Toolbar  مشخص کنید.

 

Flash : برای دسترسی به این گزینه میتونید از منوی Object و زیر شاخه Create گزینه Flash را انتخاب کنید.پس از انتخاب بر روی محیطی از برنامه که میخواهید Flash در انجا باشد بکشید. هما نطور که شما میدانید میتوانید با استفاده از این گزینه فایل هایی با فرمت .swf که به نام فلش معروفند را در محیط برنامه اجرا کنید.فایل های فلش اصولا به فایل هایی گفته میشوند که با حجم کم  می توانند دارای تصاویر متحرک و یا بازیهای کم حجم باشد که معمولا توسط برنامه های شرکت Macromedia  طراحی میشوند.

 

Quality : این قسمت از تنظیمات فلش مربوط به  کیفیت تصویر و اجرای فلش میباشد  که دارای سه گزینه High ,Low,Medium است.

با فعال کردن گزینه Loop فلش پس از یک بار اجرا دوباره تکرار خواهد شد .

با فعال کردن گزینه Hide Menu در صورتی که فلش دارای منو باشد منو ها مخفی میشوند.

با فعال کردن گزینه Keep Aspect Ratio سایزفلش مورد نظر را به نسبت معینی نگه می دارد.

با فعال کردن گزینه Preserve Actual Size سایز فلش مورد نظر را  نسبت به سایز اصلی تغییری نمی دهد.

با فعال کردن گزینه Override Background Color میتوانید برای فلش مورد نظر رنگ پشت زمینه ای را تعیین کنید.

با فعال کردن گزینه Run From Frame در صورتیکه از فریم های مختلف فلش اگاهی داشته باشید میتوانید تعیین کنید که از ان فریم مخصوص شروع به اجرا گردد.

 

HTML :  برای دسترسی به این گزینه میتوانید از منوی Object و زیر شاخه Create  گزینه HTML را انتخاب کنید.پس از انتخاب بر روی محیطی از برنامه که میخواهید HTML در انجا باشد بکشید.باز هم همانطور که میدانید HTML فایل های مربوط به صفحات  وب هستند و شما میتوانید یک فایل اینترنتی را که در هارد خود دارید در این صفحه به نمایش در اورید.

 

Option:

 با غیر فعال کردن گزینه Show Status Bar  استاتوس بار صفحه وب نمایش داده نمیشود.

با فعال کردن گزینه Disable Right Click  امکان راست کلیک را در صفحه وب مورد نظر غیر فعال میکنید.

با فعال کردن گزینه Hide Border  دیگر شاهد نمایش اطراف پنجره وب و اسکرول ها نخواهید بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد